پایان مهلت دانشگاه آزاد و اقدام شورا
می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان
سه شنبه 17 اسفند 1389برچسب:, :: 16:57 :: نويسنده : مهدی پارسا

با پایان یافتن آخرین مهلت هیئت موسس دانشگاه آزاد برای معرفی اعضای پیشنهادی هیات امنای دانشگاه آزاد، شورای عالی انقلاب فرهنگی خود اقدام به تعیین اعضای هیات امنای این دانشگاه کرده است.

شبکه ایران نوشت:

 شورای عالی انقلاب فرهنگی هفته جاری را به عنوان آخرین مهلت هیئت موسس دانشگاه آزاد برای معرفی اعضای پیشنهادی هیات امنای دانشگاه آزاد اعلام کرده بود اما دبیر هیئت موسس 8گانیا%8 آزات7ر داشت: البته نظرات اعضای شو%Dفته جاری جلسه‌ای ندارد.

حمید میرزاده علت تشکیل نشدن جلسه هیئت موسس دانشگاه آزاد را "مشغله آقای هاشمی رفسنجانی" عنوان کرد.

ناظران منتظر بودند که در جلسه این هفته هیئت موسس دانشگاه آزاد 3 عضو پیشنهادی هئیت موسس برای عضویت در هیات امنای دانشگاه آزاد معرفی شوند.

اما با پایان یافتن آخرین مهلت هیئت موسس دانشگاه آزاد، شورای عالی انقلاب فرهنگی خود اقدام به تعیین اعضای هیات امنای این دانشگاه کرده است.

منصور کبگانیان، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز با اشاره به زمان اعلام شده برای تعیین اعضای هیئت امنا دانشگاه آزاد به مهر گفت: این هفته آخرین فرصت برای ارائه پیشنهادات بود و اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی پیشنهادات خود را درباره هیئت امنای دانشگاه آزاد ارائه کرده اند.

کبگانیان افزود: این هفته آخرین فرصت برای ارائه پیشنهادات بود اما هنوز زمان برگزاری جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی قطعی نشده است.

صلاح نیست که اسامی افراد اعلام شود

وی افزود: اطلاع دارم که بسیاری از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی پیشنهادات خود را درباره اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد ارائه داده اند.

کبگانیان اظهار داشت: البته نظرات اعضای شورای برای تعیین اعضای هیئت امنا به هم نزدیک است اما صلاح نیست که اسامی افراد قبل از طرح در جلسه عنوان شود.

پیش از این مقرر شده بود سه شنبه هفته جاری جلسه فوق العاده شورای عالی انقلاب فرهنگی به منظور بررسی اسامی اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد برگزار شود.

وی هفته گذشته گفته بود که وی "در جلسه فوق العاده هفته آینده سه نفر از اعضای حقیقی و سه نفر از اعضای هیات موسس دانشگاه آزاد معرفی می‌شوند."

اصلاح اساسنامه دانشگاه آزاد

اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه سه شنبه 26 بهمن ماه این شورا که به ریاست محمود احمدی‌نژاد برگزار شد به اصلاح اساسنامه دانشگاه آزاد اسلامی که از مدت‌ها قبل آغاز شده بود پایان داد.

محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی پس از جلسه 26 بهمن ماه این شورا از اصلاح ماده 1 بند 10 اساسنامه دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: هیئت موسس دانشگاه آزاد دو هفته فرصت خواهد داشت تا افراد پیشنهادی خود را برای هیئت امنا به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی کند و شورا در جلسات آتی خود نسبت به تایید نفرات معرفی شده اهتمام خواهد ورزید.

بر اساس بند 1 ماده 10 اساسنامه اصلاح شده دانشگاه آزاد اسلامی که به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده است ترکیب هیات امنای این دانشگاه به طور کامل مشخص شده و علاوه بر این سه عضو پیشنهادی شورایعالی انقلاب فرهنگی، سه نفر از اعضای هیات مؤسس دانشگاه آزاد که یکی از آن‌ها حتما باید روحانی باشد، نیز حضور خواهند داشت.

بر این اساس، مقرر شده تا 3 نفر از اعضای هیئت علمی تمام وقت دانشگاه‌ها در مرتبه دانشیاری و یا بالاتر که هیچگونه سمت مدیریتی و حکومتی از جمله عضویت در مجامع و شوراهای دولتی و حکومتی نداشته باشند، به ‌تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی با معرفی اعضای شورا به عضویت هیئت امنای دانشگاه آزاد درآیند.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه